Comments Box SVG iconsUsed for the like, share, comment, and reaction icons

Meny uke 18 og 19. ... Se flereSe færre

Meny uke 18 og 19.Image attachment

Velkommen til besøksdag 8. mai! ... Se flereSe færre

Velkommen til besøksdag 8. mai!

Vi leter etter ansvarsfulle ungdommer eller voksne
(ev barn sammen med voksne) som vil hjelpe til med stallarbeid.
Aller helst ønsker vi oss noen trofaste hjelpere som kan ta en fast dag i uka, eller helger, men har du lyst til å stå på en liste med frivillige som kan bli kontaktet når vi trenger hjelp, så er vi takknemlige for det også. Ingen forkunnskap nødvendig, da opplæring gis.

Dette er frivillig arbeid hvor du får erfaring med hestestell. Erfarne ryttere som er faste stallhjelpere får bruke hestene gratis etter avtale. Hjelpere som er nybegynnere får ekstra gode tilbud på rideopplæring.

Kontakt Silja for å melde interesse:
Email: siljaleknes@hotmail.com
mob: 473 73 547

Velkommen til 1. klasse
på Tyrifjord barne- og ungdomsskole!
Ta kontakt med skolen for mer info post@tyrifjordskole.no eller fyll inn kontaktskjema på vår hjemmeside tyrifjordskole.no/begynn-pa-tyrifjord/
Lik og del! 🙂

Velkommen til 1. klasse
på Tyrifjord barne- og ungdomsskole!
Ta kontakt med skolen for mer info post@tyrifjordskole.no eller fyll inn kontaktskjema på vår hjemmeside https://tyrifjordskole.no/begynn-pa-tyrifjord/
Lik og del! :)

Foredrag med psykologspesialist Line Marie Warholm.

Foreldreutvalget i Hole kommune inviterer til felles foreldremøte for foreldre til barn i barnehage, skole- og ungdomsskole på Sundvolden hotell mandag 15.april kl 18.30!
... Se flereSe færre

Foredrag med psykologspesialist Line Marie Warholm.

Se så mange fine kaker TBUS fikk i dag. Nå skal vi kose oss skikkelig! TUSEN TUSEN takk Tyrifjord menighet! 🥰🙏🏻🥳 ... Se flereSe færre

2 CommentsComment on Facebook

Takk for et inspirerende 50 års program sist lørdag! Interessant, og flott gjennomført med så mange flinke elver og lærere!

Gratulerer! Flott skole, hvor alle våre barn har gått.

Veldig fin skolegudstjeneste i Tyrifjord Adventistkirke i går! 🥰Takk til alle som var med å gjøre dette til en stor fest. 🙏🏻🥳Image attachmentImage attachment+Image attachment

✨Skolejubileum ✨ ... Se flereSe færre

✨Skolejubileum ✨