Comments Box SVG iconsUsed for the like, share, comment, and reaction icons

Se vår ukesmeny 43 og 44! ... Se flereSe færre

Se vår ukesmeny 43 og 44!Image attachment

Denne uka friluftsliv har vært på tur til Tjuvenborgen i Ringerike. Her er noen fløtte høstbilder fra turen!Image attachmentImage attachment

4 uker siden

Flott innsats fra «Innsats for andre»!

I valgfaget «Innsats for andre» får elevene på ungdomsskoletrinnet ved Tyrifjord barne- og ungdomsskole en flott innføring i frivillig arbeid.
Elevene har gjennomført prosjektet "hjelp for de eldre". Ungdommene og de voksene har hatt det fint sammen! 🙂
... Se flereSe færre

Flott innsats fra «Innsats for andre»!

Elevene har gjennomført prosjektet hjelp for de eldre. Ungdommene og de voksene har hatt det fint sammen! :)Image attachmentImage attachment+1Image attachment
1 måned siden

... Se flereSe færre

Hver høst deltar Tyrifjord barne- og ungdomsskole i «hjelpeaksjonen» i samarbeid med ADRA. Fokus for Hjelpeaksjonen i år er utdanning og muligheter til barn i Sør-Sudan.
Tusen takk til alle dere som har deltatt og gitt i Hjelpeaksjon 2024! Ved deres hjelp har TBUS samlet: kr. 122.162, -!
Under er noen bilder fra aksjonsdagene.
... Se flereSe færre

Under er noen bilder fra aksjonsdagene.Image attachmentImage attachment+7Image attachment

6 CommentsComment on Facebook

Fantastisk! ❤️